Börja träna hos oss!

PT Small Group i Uppsala


pt small group - Medlemspass


PT SMALL GROUP VECKA 11
13 mars - 19 mars
 Måndag 13/319:30-20:30Strength & PowerJessica
 

 
 


 Tisdag 14/311:45-12:30Strength & PowerOriol
 18:00-19:00Strength & StabilityErika
 19:30-20:30Speed, Coordination & AgilityJessica 
 


 Onsdag 15/318:00-19:00Strength & PowerAli
 19:30-20:30Strength & StabilityJessica
 


 Torsdag 16/307:00-08:00 Mobility & FlexibilityOriol
 11:45-12:30 Strength & PowerJessica 
 18:00-19:00 Hi IntensityAndré
 19:30-20:30 BurnErika 
 Fredag 17/306:00-07:00 Speed, Coordination & AgilityOriol 
 16:00-17:00Strength & StabilityErika
 


 Lördag 18/310:00-11:00 Strength & PowerErika
 Söndag 19/315:00-16:00 BurnAndré

Se vårt schema på våra sociala medier - Både Facebook (Ultimate Performance Uppsala) och Instagram (ultimateperformanceuppsala)

INRIKTNINGAR GRUPPTRÄNING:
Passen utgår från vår filosofi Mind To Muscle, med fokus på att bygga upp koordination med god balans och stabilitet i kroppen. Gruppträningarnas inriktning och schema finns nedan.

Mobility & Flexibility

Utveckla din rörlighet och flexibilitet! Grundläggande faktorer för att du skall kunna hålla dig skadefri både i din träning och i din vardag! God rörlighet och flexibilitet är en förutsättning för att du skall kunna optimera din träning. Mobility & Flexibility är ett lågintensivt och mycket utmanande pass med stort fokus på rätt utförande.




Strength & Stability

Utveckla din styrka och stabilitet! Likt rörlighet & flexibilitet är stabilitet en absolut förutsättning för att du tryggt skall kunna optimera din belastningsträning och hålla dig skadefri. Utvecklad styrka och stabilitet är en förutsättning för att du skall kunna ta dig vidare i din träning med t.ex. vikter, olympiska lyft, spänsthopp etc.! Strength & Stability är ett lågintensivt och krävande pass med stort fokus på rätt utförande.




Speed, Coordination & Agility

Utveckla din speed! Vill du utveckla din löpteknik och sätta fart till den, då skall du vara med på detta pass!Speed, Coordination & Agility är ett pass med hög fart och utmanande koordinativa övningar med härliga sprintövningar med t.ex. slädar som motstånd.




Strength & Power

Utveckla din styrka och explosivitet! Träna som en riktig atlet. Strength & Power är ett pass där du jobbar med maximal belastning i explosiva moment och med fokus på mycket hög kvalité. Utvecklad styrka och explosivitet ger dig en stark kropp som kommer att klara av att vara aktiv länge. Strength & Power är ett högbelastande och krävande pass med fokus på rätt arbets-/vilointervall för maximal kvalité.




Hi Intensity

Utveckla din träningsmentalitet, hjärt-/lungkapacitet och muskeluthållighet!
Hi Intensity är ett pass som innehåller mycket rörelse i hög fart och tuffa styrkeövningar. Hi Intensity är ett tufft, krävande och utmanande pass.




Burn

Bränn kalorier!! Burn är ett pass som innehåller mycket rörelse i hög fart och krävande styrkeövningar. Genomförs likt Hi Intensity, där vilan mellan seten är kortare i Burn för att uppnå optimal förbränning. Burn är ett hårt, krävande och utmanande pass.




Olympic Lifting/Power Lifting







Max antal/pass: 15 pers för bästa kvalité.


Vänligen gå in på vår webbportal och boka in dig på gruppträningen.

Boka gruppträningpass


Välkommen!




Jag vill veta mer och önskar bli kontaktad av Ultimate Performance

 
Kontaktuppgifter
 

Uppsala

Tel: 018-60 10 00

Adress: Edith Södergrans gata 7

E-post: uppsala@ultimateperformance.se


Stockholm

Tel: +4670 550 57 54

E-post: stockholm@ultimateperformance.se


 

Translate

801
853
852
897