Börja träna hos oss!

INRIKTNINGAR GRUPPTRÄNING

Passen utgår från vår filosofi Mind To Muscle, med fokus på att bygga upp koordination med god balans och stabilitet i kroppen. Beskrivning av gruppträningarnas inriktning finns nedan.

MOBILITY

Utveckla din rörlighet och flexibilitet! Grundläggande faktorer för att du skall kunna hålla dig skadefri både i din träning och i din vardag! God rörlighet och flexibilitet är en förutsättning för att du skall kunna optimera din träning. Mobility är ett lågintensivt och mycket utmanande pass med stort fokus på rätt utförande.




STABILITY

Utveckla din styrka och stabilitet! Likt rörlighet & flexibilitet är stabilitet en absolut förutsättning för att du tryggt skall kunna optimera din belastningsträning och hålla dig skadefri. Utvecklad styrka och stabilitet är en förutsättning för att du skall kunna ta dig vidare i din träning med t.ex. vikter, olympiska lyft, spänsthopp etc.! Strength & Stability är ett lågintensivt och krävande pass med stort fokus på rätt utförande.




POWER

Utveckla din styrka och explosivitet! Träna som en riktig atlet. Power är ett pass där du jobbar med maximal belastning i explosiva moment och med fokus på mycket hög kvalité. Utvecklad styrka och explosivitet ger dig en stark kropp som kommer att klara av att vara aktiv länge. Power är ett högbelastande och krävande pass med fokus på rätt arbets-/vilointervall för maximal kvalité.




HIIT

Utveckla din träningsmentalitet, hjärt-/lungkapacitet och muskeluthållighet!
HIIT (Hi Intensity) är ett pass som innehåller mycket rörelse i hög fart och tuffa styrkeövningar. HIIT är ett tufft, krävande och utmanande pass.




BURN

Bränn kalorier!! Burn är ett pass som innehåller mycket rörelse i hög fart och krävande styrkeövningar. Genomförs likt HIIT, där vilan mellan seten är kortare i Burn för att uppnå optimal förbränning. Burn är ett hårt, krävande och utmanande pass. 



MIGHT

MIGHT är ett styrkeuthållighetspass som genomförs i ett högt tempo, låg belastning och med kort vila mellan de relativt långa tidsintervallerna. Då kroppens stora muskelgrupper utmanas, tempot och repetitionsantalet är högt och vilan är kort, kommer uthålligheten att stimuleras såväl lokalt som centralt. Med andra ord kommer både hjärta, blod och muskelceller få en förbättrad uthållighet. Aldrig smakat mjölksyra? Välkommen in!  


Max antal/pass: 15 pers för bästa kvalité.
Vänligen gå in på vår webbportal och boka in dig på gruppträningen.
Boka gruppträningpass
Välkommen!



 

Translate

939
940